Vi er med hele vejen - også efter købet
Ud over den garanti der medfølger dit storkøkkenudstyr, tilbyder vi naturligvis også service, hvis der skulle opstå problemer efter garantiperioden.


Sådan fungerer det
1. Når du oplever fejl eller nedbrud på din maskine, kontakter du os via mail eller telefon. Så vælger vi den rette tekniker, alt afhængig af hvor du er.
2. Når teknikeren kommer ud til dig diagnosticerer han fejlen. Og hvis han har reservedelene i bilen udbedres fejlen med det samme.
3. Ellers får vi bestilt reservedelen hjem og teknikeren kommer ud til dig igen.
Om Cosina Service og reparation
Vi har vores egne teknikere, såvel som eksterne teknikere i hele landet. De servicere storkøkkenmaskiner og bagerimaskiner inden for de mærker vi markedsfører. Vi kører i hele landet, men der kan være ekstra kørselsgebyr ved ture til ikke brofaste øer.
Vi servicerer bl.a.:
- Industrikøleskabe og fryseskabe
- Industriovne og bageovne
- Røremaskiner fra Varimixer (Bjørn)
- Industriopvaskemaskiner
- Kaffemaskiner til erhverv
Kontakt og book en tekniker
Telefon: 42613995
E-mail: info@cosina.dk
Priser
Per time: kr. 695
Kørsel: kr. 4,99/km
Tilkaldegebyr: kr. 450
Skal man vente på reservedele?
Vi fører så vidt muligt mærker, hvor der er så kort leveringstid på reservedele, som overhovedet muligt. Det vil sige at vi undgår mærker, hvor reservedele kun findes i f.eks. Asien eller Tyrkiet, men i stedet holder os til mærker med reservedelslager i Danmark eller Europa. Dermed går leveringstiden fra ca. 8 uger til under 2 uger.
Inden for industriovne fører vi det italienske mærke UNOX, som har reservedele to steder i Danmark.