Betaling

Kan jeg sikkert bruge mit kreditkort på webshoppen?

Ja, du kan trygt bruge dit dankort eller visakort. Alle betalinger bliver krypteret og foretages på en ssl-sikret side. Det hele varetages af Epay i samarbejde med NETS. Epay er PCI-certificeret og har en række sikkerhedsforanstaltninger der skaber tryghed for os og dig som kunde. 

Bliver mine penge hævet umiddelbart efter, at jeg har bestilt?

Beløbet bliver først trukket på betalingskortet, når varen er blevet afsendt.

Jeg sidder i det offentlige, kan vi betale i webshoppen med EAN-FAKTURA? 

Ja, når du har fundet de produkter du vil købe trykker du på indkøbskurven i højre hjørne. På den næste side skal du indtaste jeres 13 cifrede EAN nummer i kommentarboksen samt dit navn eller anden reference. Herefter går du ”til betaling” og følger instrukserne. Når du har udfyldt navn og adresse skal du krydse EAN faktura af, hvor andre vælger betalingskort og ellers bare gennemføre ordren. Når vi har behandlet din ordre, vil I herefter modtage en EAN faktura på det leverede.

 

Efter købet

Får jeg en bekræftelse på min bestilling og en faktura?

Naturligvis. Du får både en bekræftelse og faktura på mail.

Kan jeg få gensendt min faktura?

Ja, du kan ringe til os på 42 61 39 95 eller sende os en mail til info@cosina.dk.

Hvordan følger jeg min ordrestatus?

Hvis din vare sendes med pakkepost, kan du følge pakken med det track and trace nummer du får tilsendt på mail, så snart vi har behandlet din ordre. Sendes den med fragtmand kontakter vi dig med et leveringstidspunkt enten på telefon, mail eller sms.

 

Levering og forsendelse

Hvordan leveres varen?

Mindre forsendelser bliver ekspederet af Post Danmark eller GLS. Det gælder forsendelser på mellem 0 og 25 kg. Forsendelser derover bliver leveret med fragtmand. Fragtmanden kontakter jer 30 minutter før han er på adressen, på det nummer I har oplyst under bestillingen. Varen leveres ved kantstenen. Ind- eller opbæring er ikke inkluderet, men kan tilkøbes inden varen afsendes.

Skal jeg betale for levering?

Ja, du skal betale for levering. Priserne ser således ud:

 Hvis du bestiller for over 3.000 kr. er fragten gratis.

Kan min bestilling leveres på en anden adresse end faktureringsadressen?

Ja, denne mulighed kan du nemt vælge når du går til betaling i shoppen.

Hvad gør jeg hvis min vare er beskadiget under transporten?

Vi sender hvert år rigtig mange varer med fragtmand, men nogle gange sker det uheldige, at varen tager skade under transporten. Det er efter vores erfaring sjældent det sker, men skulle det ske med din leverance er det vigtigt at du gør følgende:

 

Reklamation

Hvad gør jeg hvis mit produkt er gået i stykker?

Hvis din vare går i stykker og det sker inden for garantiperioden er du berettiget afhjælpning så længe varen er blevet brugt korrekt. Det er vigtigt at du kontakter os, da vi ikke dækker arbejde udført af andre. 

 

Leasing

Kan jeg lease produkter fra Cosina? 

Der er ofte tale om store beløb når du skal ud og investere i nyt udstyr til dit storkøkken. Du skal selvfølgelig huske på at du allerede det første år må afskrive op til 25 % af maskinen værdi i dit driftsregnskab og derved opnår du en skattemæssig gevinst, hvis du selvfølgelig har et overskud der skal betales skat af.

Hvis du ikke har likvide midler eller ønsker at fordele investeringen over en længere periode, kan leasing være det rigtige valg for dig. Det vil ske ved at vi i fællesskab finder frem til det udsyr du ønsker og aftaler en pris. Herefter vil du blive kontaktet af vores samarbejdspartner (Total-Leasing) med henblik på at blive kreditgodkendt. Du vil herefter betale for produkterne i den periode du bruger det. Det vil ske månedligt og du har derfor nemmere ved at tilrettelægge din likviditet. Når kontrakten render ud, vil du mod et aftalt beløb kunne overtage udstyret eller blot levere det tilbage til os.

Læs mere om muligheden for lease storkøkkenudstyr her.

 

Sidder du og brænder inde med et spørgsmål, som du umiddelbart ikke kan finde svar på? Tøv ikke med at kontakte os. Du kan sende os en mail på info@cosina.dk eller ringe på 42613995.